kvällstur
Datum: 2010-03-19 Tid: 23:46:00

kan börja med o tala om att jag ska köpa mina byxor o min tröja i mon istllet. kommer komma en bild på de sen :D sen så har denna kvällen varit trevligt :D först så satt vi bara o slappade sedan kom nicklas hit så kollade vi på så sa de låta :D efter de så tog vi en pormenad o gick mer eller mindre Bjärred runt :D kanon trevligt :D sen när vi kom tillbaka så hade Emelie skrivit :D alltid trevligt o prata med henne :D längtar tills vi ses på måndag gumman :D



o nu i kväll blir de att kolla på tv. sen får man se om de blir något mer.

o i mon så blir de att handla mjukisarna o sen så blir de mat o så ska vi till Ikea :D trevligt trevligt :D

hoppas ni får en kanon helg för de hade jag tänkt att ha

puss o kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0