Jönköping
Datum: 2010-06-28 Tid: 13:18:14



jaha nu har man varit i skåne ett tag :D så underbart.. men jag saknar redan kent :( jag älskar han så grymt mycke fattar inte att de fortfarande känns såhär efter så många år.. men jag önska jag kunde va med honom hela tiden ! visst vi kivas o så med varandra hela tiden men ändå.. de e underbart att va med honom ! de är aldrig kul att åka hem från honom,,, de funkar så bra att va med honom! men det är bara till o hoppas på att vi ses snart igen :D ifs så kommer jag nog få en del jobbtider nu men men.. man kan nog få in lite så man kan träffas med.. om inte annat så finns ju nätet o telefonen!


titta va mysigt dom har det <3

men nu så är jag i jönköping hos mamma vilket fall som o snart så ska vi äta lite middag sen så ska vi iväg o handla sen så måste jag lämna in mitt modem med! de strular o jag fattar inte va de e för fel på de. så ska se om de kan fixa det åt mig :D sen vet jag inte va mer man ska göra i dag ! kanska ska olja in en trapp o så altanen med! men vem vet jag kanske snart blir inringd att jag ska jobba :P man vet ju aldrig när man jobbar som inrigning :D

Puss o kram
Delina


Saknar dig Älskling <3


Kommentarer
Postat av: Mirr

Kent är lite äldre än dig va?

2010-06-28 @ 22:06:33
Postat av: delina

heh ja lite äldre är han allt :D vem e de som undrar?

2010-06-28 @ 23:45:31
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: delina

Sen så kan du Tessie sluta att komentera mig efter som du inte kan tala om vem du är och jag håller koll på dem jag inte känner till!

2010-06-29 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0