Fredag.. härliga fredag
Datum: 2010-07-23 Tid: 14:32:59



ja vet inte omk rubriken stämmer efter som jag jobbar i kväll :P hehe men i mon så är jag ledig :D kommer bli nice o ha en lördag ledig äntligen :D just nu så har jag ätit mat. o så strömmar de musik från datan :D känner att de går lite segt o skriva blogg i dag men men så kan de ju va :P där mot så har vi haft tårt kalas i dag :D heheh en granne med barnbarn kom hit så vi åt tårta o drack lite kaffe o läsk :D aldrig fel men jag skrapa ju bort grädden efter som de e så grymt äkligt med grädde :P men men nu ska jag ta en ciggis o ta de lugnt innan man ska till jobbet.. sen ska jag njuta av min lediga kväll efter jobbet o HELA lördagen :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Du röker väll inte? När började du röka?

2010-07-23 @ 15:42:56
URL: http://friiidha.blogg.se/
Postat av: delina

hm jag har rökt i 3 år typ

2010-07-23 @ 20:57:37
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0