3 januari
Datum: 2010-01-03 Tid: 16:01:36

jaha detta e mitt första inlägg i år ;) ville bara tala om att jag hade en kanon nyår :D massa lek o bus med alma o johan :D så blev lite god mat, god dricka o smällare :D jaha så mkt mer gjorde vi inte på nyår men de blev ganska mkt bus :D o de e ju alltid kul sen när alma lagt sig så satt jag o johan o kollade lite på tv o på morgonen så väckte alma mig :D tror jag skulle behöva åka tiull någon som har barn en längretid så man får tillbaka dygnet för alma va ju uppe med tuppen o såg till att man vaknade hehe men de e ju bara mys :D jaha nmu får man se vad man ska göra de närmsta :D hoppas ni hade en kanon nyår och en god fortsättning

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Tessie

Hej Delina, jag är inne här varje dag och hoppas på ett nytt inlägg...men inte...snälla snygging skriv något!

2010-01-09 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0