19 januari
Datum: 2010-01-19 Tid: 15:25:14

jaha bara för att skriva något så man inte bara lägger ner med skrivandet :P hehe ne men jag har tänkt massa de senaste.. på allt o inget.. som undra hur mitt liv sätt ut om min far hade levt? eller när ska jag kunna flytta hemmifrån?! hur ska man lyckas bli av med ett beroende som man har tillhands var man än är? någon som kan svara på de så skriv gärna för jag kommer inte fram till något :P heheh sen så vill jag säga grattis till annelie.. som fick en liten dotter den 13 januari :D så nu e man moster på nytt :D wiiiie,... hmm ja va ska jag mer dra upp,, jo jag har varit lite duktig i dag :D jag har tagit in 7 böer med ved i dag :D de blir lite man går då :D sen så har jag damsugit.. som min kära vän tony säger.. matat snabeldraken :P heheh och nu funderar jag på va mer man ska hitta på i dag.. kommer inte på något roligt att göra :P sen så måste jag köpa stickor så man kan göra den där halsduken :P ne nu ska jag ta mig en cigg o kolla lite på tv.. ha de kanon..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0