16 februari
Datum: 2010-02-16 Tid: 23:12:33

i dag så har jag varit o köpt massa ramer.. 44 för o va exakt.. så nu har 42 av dem kommit upp på väggen o de ser kanonbra ut :D de kommer nog en bild i mon på de :D sen så satte jag upp en lapp på lidel i dag om Bozzie han har ju varit borta jätte länge nu oo jag vill ha hem min lille kisse nu... jag saknar ju honom... ne just nu sitter jag o lyssnar på musik o har tända ljus :D kanon mysigt :D sen så längtar jag till den 10de mars :D då kommer de komma in ett blogg inlägg :D för den dagen e bokad från 10 o fram till halv fem trore jag att de va :D fan va kul de ska bli.. men jag lär va trött o irriterad efter de.. men inlägg ska jag ha in ett på kvällen de lovar jag er :D heheh ne nu ska jag ta o mysa ner mig i soffan

love yaa <3

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0