11 februari
Datum: 2010-02-11 Tid: 22:36:40

jaha nu har jag gått o blivit duktig. för jag tränar tre ggr i veckan men sannisen, jag har skaffat jobb o så har jag blivit så nyttig att jag äter dunderfrukost varje morgon och så försöker jag låte bli allt gott onyttigt :P hehe men på lördag ska jag synda :D då e de twilightkväll med sanne o då blir de gottis :D först träna på dan. sen hem till henne o käka något lätt skulle jag tro.. sen så iväg o köpa gottis.. sen blir de fläskfilé på kvällen och massa mumma :D hahah vilka e avundsjuka :P de kommer bli kanontrevligt så jag ska sova där :D sen så fredag. i mon med andra ord så ska jag till linda på eftermiddagen o så ska vi ha lite filmkväll vi med.. men då blir de inga onyttigheter :P heheh utan då ska jag hålla mig till de tråkiga jag brukar äta annars :P heheh

ne nu ska jag sova god natt gott folk o ha en kanonhelg... o du... GLAD ALLA HJÄRTANS DAG på söndag :D



puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0