Förlåt
Datum: 2010-04-29 Tid: 22:25:16

jag har verkligen varit kass på att uppdatera på det senaste :( inte min mening men de har varit så här att mitt nät har strulat som faan men nu så hoppas vi på att de funkar igen. detta är vad som hänt det senaste.



jag har nu flyttat till bodafors och jag triva kanon bra :D underbart ställe det här :D
jag har tagit hand om en herman i 10 dagar.. (kaka till att ta tid) :P
en katt smet in här en natt.. snacka om att man blev förvånad :P hahahah

Sen så har min lilla mamma fyllt hela 56 år (den 26 april) GRATTIS MAMMA hoppas hon fick en kanon dag :D jag hade ju tyvärr inte möjlighet att va hos henne den dagen :( men men som de ser ut nu så kanske jag träffar henne på söndag :D efter som jag tänkte åka till jkpg då o hämta min katt om de är okej för han som jag ska köpa den av. jag hade tänkt att hon skulle heta Nuzzan men jag är öppen för förslag på andra namn på en hon katt :D bara att lägga en komentar till ett namn ni skulle tycka passa :D
hon är en grå/vit katt. så vet ni lite om henne iaf :D

sen så ska sannisen komma till mig i morgon :D wiiie kommer bli så kul :D vi ska äta go mat o så ska vi på loppis o så hade jag tänkt vi skulle på marknad. sen så ska vi till syrran på middag på lördag med :D detta kan ju inte bli annat än bra :D


detta är katten som smet in i min lägenhet :P

Puss o kram Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0