då va de måndag igen
Datum: 2009-09-07 Tid: 19:49:17

ja som rubriken säer e de måndag igen och idag har jag inte hittat på så jätte mkt.. kom upp kvart i sex i dag men va bara uppe till halv åtta sen somnade jag om heheh.... och vaknade ganska sent... så mamma o jag åt middag vid halv ett sen kom gimmy o lämnade lukas o käkade lite han med... efter han hade åkt hängde jag min tvätt o så gick jag o mamma ut o plockade lite svamp o plötsligt va klockan halv sex.... då gjorde jag lita hamburgare med bröd o lite annat got till... :D o nu haf jag precis varit o handlat lite mjölk o så ska jag ta o kolla på en film med mamma....

sen så ringde jag o bokade min massage i dag :D fy fan va skönt de ska bli:D så ska dit på torsdag... :D misstänker att en del av er tänkte nu "jag vill också ha en massage" men så e de att ha en snäll bror som ger en bra julklappar.. så säger dom den som har han har,, fast i detta fallet e de ju en hon som har hehehe...

hoppas ni får en kanonkväll

puss o kraqm Delina

en bild systerbarnet på 8 år målade till mig med lite hjälp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0