Måndag
Datum: 2009-10-12 Tid: 18:55:26

hmm i natt kan vi börja med. heheh jag o mamma satt uppe o skojjade med varandra till halv 3 i natt heheh... sen kom man upp klockan 10 i dag.. jag vet att jag sov länge men de va skönt i kväll tänkte jag komma i säng lite tidigare... men i dag har de varit lugnt. jag har ringt mitt försäkringsbolag i dag o så flyttade jag fram min tattoo en vecka med :D så de blir bra dehär skulle jag tro :P heh sen så har jag tagit lite mått till en ritning.. som ska börjas på denna veckan förhoppningsvis.

nu ska jag ta o vila lite.. e helt slut i kroppen av medecinen :P heheh men skriver kanske lite mer senare annars så kommer de nog lite nytt i morgon..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0