27 oktober
Datum: 2009-10-27 Tid: 20:24:45

i dag så har jag varit o hemtat ut min lapptopp :D wiiiie med andra ord varit i jönkping något jag undviker hahah :P ne men man har märkt att jag inte e hemma så mkt längre.. hmm ja jag e ju i bodafors för tillfället,., skönt nu när barnen e i säng o de e lite lugnt :D ifs så kommer de antagligen komma ut mer på måndag när jag e hemma o har lite mer tid men vi kan dra lite nu tror jag hahah

okej jag kom hit i fredags o har mina nya byxor nu :D sen så va jag barnvakt i går till alla barnen o elina va kanon go mot mig o tydde sig jätte mycke till mig. o så gjorde jag pannkakor till 5 personer heheh mindre kul om jag ska va ärlig men men de va okej.. sen kom syrran o hennes gubbe hem o så va de lite sträss med de :P o så på kvällen när jag kollade på "kysst av spriten" somnade jag efter som jag gick upp klockan 4 på morgonen hehe... sen i dag så kte vi till jkpg för att köpa skor. då köpte jag ett par tofflor till mig :D myyyys sen så blev de skor till sabina o så vinterkläder till alla utan gina... hmm ja nu vet jaqg inte va jag ska dra upp mer... men de blir nog lite knäckebröd o kaffe skulle jag tro...

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0