12 november
Datum: 2009-11-13 Tid: 01:38:59

i dag så sov jag grymt länge hehe va ovanligt.. ne men jag vaknade så blev de att äta frulle.. ett rostat bröd heheh men de e ju något sen så va de at emelie började sminka mig o platta till mitt hår o fixa med det :P o när de va klart så tog vi att åkte, då blev de först att tanka sen så skulle vi åka o köpa blommor efter som marilyn fyller år denna dag så grattis till henne.. sen kom vi hem hit o jag gjorde iårdning de sista med mig hehe.. och så åkte jag o mamma ner till eko o handlade en blomma mamma skulle ge henne så passade jag på att köpa lite garn :D så efter kalaset så började jag att sticka o har snart gjort en hel halsduk i kväll men den får vänta till i mon med o bli klar:P  orkar inte mer i kväll har la stickat 120 cm :P hehe så de e ändå en liten bit men när den e klar ska jag göra mössa o vantar med som passar :P heheh nehe om man ska ta o hoppa i bingen nu ?!??!




puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0