tomorrow
Datum: 2009-05-29 Tid: 21:13:03

jaha i morgon så ska jag ner på stan vid 11 så ska jag träffa linda vilket som va grymt länge sedan,. hehe de ska bli riktigt roligt =) tänk de e ett år sedan jag träffade henne, så nu ska vi ha kl nere på kalajset som man sa när vi va ynre o i dag kallar vi de ör marnad :D hehe så man ska la spendera lite mer pengar på saker där nere men va fan de ska man kunna göra lite då o då :D

o i dag e de bara 14 dagar kvar till studenten :D ska bli grymt kul men på tisdagen innan så ska jag till gbg o självklart e de liseberg som gäller då :D problemet e att vi e inte hemma fören 01.35 och sen ska jag öva med musiken på onsdag morgon, men jag hoppas de blir på förmiddagen, efter som vi ska uppträda på torsdagen o på fredagen sen med!

jaha nu e de dax för mig att sätta igång att städa mitt rum igen :P

hoppas ni får en toppen fredag o resterqande av helg med om vi inte hörs mer..

pussch pussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0