sjuk?!?
Datum: 2009-05-21 Tid: 23:24:02

fy fan jag tror jag har drabbats av kronisk trötthet :S  natten till i dag somnade jag redan klockan 8 på kvällen vilket alla som känner mig vet sällan händer o så vaknade jag på natten o skrev lite med kent sen somnade jag om o so till 8 i dag på morgonen... sen inte nog med de så höll jag på lite här hemma, småplockade lite o så kollade jag på en film sen somnade jag igen o sov 1½-2 timmar,.. sen kom jag upp o satte i hop grillen så stod jag för grillningen o så åt vi, o nu har jag kollat på tv o e helt slut igen :S va fan e de med mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Du kanske är gravid!? ;) ja va dödstrött i början av min gravididtet.. somnade både här o där och orkade noll!! =))

2009-05-29 @ 13:39:15
URL: http://friiidha.blogg.se/
Postat av: delina

svar till frida: nja jag vet inte men de skulle jag inte tro.. men man kan ju aldrig veta...

2009-05-29 @ 21:07:44
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0