dagens lopp
Datum: 2009-05-18 Tid: 10:15:30

i dag så skulle jag till Engelbrekt i huskvarna. visst jag hittar till huskvarna men jag hittar fan inte inne i huskvarna. så jag åkte ner dit o virrade runt ett par timmar o letade men hittade det inte så jag fick åka hem o då hade han som jag skulle till ringt o frågat efter mig så jag fick ringa honom o sa att jag inte hittade sen ringde jag till praktiken med o sa de samma till dem.. så i dag blir de yttligare en tråkig dag att sitta hemma... men jag fick komma ut på en rundtur i huskvarna iaf :P heheh

sen funderar jag på om jag ska ta o städa upp lite i rummet i dag med de syns nämligen inte att jag gjorde det för lite mer än en vecka sedan. så de e lika bra att ta tag i det igen.



sen har jag lite plugg med som ska va klart till i morgon o på ondag "Stressad"  så de blir ett par timmar att sitta med det med i dag

sen lovade jag mamma o följa med henne o handla i dag med. så vi får hem lite mat, pengarna kom i dag :D så blir de att man är i väg en stund på det med

jag vet inte hur jag ska hinna med allt i dag men de e lika bra att jag börjar med att städa så man hittar ina saker här hemma. sen får jag se vilken årdning allt annat kommer i under dagen.

sen i morgon så ska jag följa med mamma o så ska vi till a6 o köpa student klänning till mig och även min present jag ska få men jag vet inte vad jag vill ha :S några tips? men skulle tro att de blir att gå in på ikea och kolla lite o se va man kan hitta. de e lite småsaker som jag vill ha ifs. men jag vet inte om de e så roligt till student present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0