rambou :D
Datum: 2009-03-28 Tid: 23:22:39

i går så va jag i habo och dansade, de va la inte riktigt lika kul som jag hoppats på men de funkar.. sen så skulle jag köra hem alla o de gick bra sen när jag va nästan hemma så kände jag hur allt bara tjocknade till i huvudet och jag såg inte vägen längre så jag blev lite rädd och hittade en parkeringsficka och tvärnitade in på den... så fick mamma köra den sista biten.

i dag så vaknade jag jättesent inte fören halv tolv vilket är olikt mig men de va skööööönt, sen så kollade jag lite på beverlyhills och så gick jag ut med hundarna sen åkte jag o mamma o handlade lite för vi ska ha vofflor i morgon, tack emelie för su skrivit om de i din blogg blev jag ju sugen på de bara för de :P heheh så de blev en lagom runda i dag sen i kväll så satt mamma o jag o pratade o som de ser ut kommer jag få ta med mig rambo ner till skåne när jag flyttar :D wiiiiiie :D så nu vet jag en som kommer att bli glad nr han får reda på det eller hur älskling ;)

just nu sitter jag o väntar på att min gubbe ska ta o svara mig för jag har skrivt på msn och på mobilen men inget svar ännu men de kommer la senare antar jag när jag sover så gott o INTE  vill göra annat än att mys amed kudden men men man får la se när han förmår sig att svara,, men nu ska jag ta o leta upp en bild på rambo som e fin o lägga upp här sen så ska jag kolla lite på mina sidor o vänta på kent...


söt eller vad ;)

älskar min lilla familj längtar bara tills vi bor på samma ställe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0