i morgon
Datum: 2009-03-20 Tid: 21:34:19

i morgon så blir det en hel del som ska göras... först så blir det att städa lite skulle jag tro. sen ska jag till apoteket och handla lite eller om jag ska ut i trägården innan.. men i viilket fall så ska jag till apoteket någon gång under dagen och handla lite sen kanske jag ska ta o skriva lite på min ullareds lista plus att jag måste plugga lite med för på måndag så ska jag har prov. två prov nästa vecka så de e lite att plugga till :( inget jag e så sugen på men de e sådant som man måste göra... sen så ringde kent mig i dag och de va så underbart att höra hans röst :D och på söndag tror jag de e att han ska komma hem :D jag hoppas att han har det trevligt i norge.. även om jag vill ha hem honom så unnar jag honom det. jag litar på honom till 100% man måste kunna göra det annras blir det bara jobbigt i ett förhållande..

jag längtar tills du kommer hem älskling.. kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0