blä på livet
Datum: 2009-03-10 Tid: 22:02:23

asså jag fattar inte va man ska göra längre, visst jag är lycklig med min kille o så men  jag har ju hur mycket som hälst att göra, jag har MASSA läxor och prov fram till påsklovet sen så har jag andra grejer man ska hinna med, sen när påsklovet e slut så börjar profilen så har man massa att göra då istället, jag vet inte hur jag ska hinna med allt som är planerat, men jag tänkte att jag ska plugga lite när jag åker ner till kent. sen så ska jag även skriva min ullareds lista. 

sen i morgon så ska jag tll prematuren vilket kan va spännande :D sen ska jag ner till stan o kolla in en sak o när jag kommer hem så MÅSTE jag städa iårdning här hemma känner jag för jag trivs knappt längre men jag kan inte göra de i kväll för jag ska palla med att komma upp till skolan i morgon, för de e i mon som klockan ringer 6 :( men sen har jag sovmorgon torsdag o fredag :D sen är de helg igen inte för man e ledig men man har inga tider att passa :D o de e ju inte helt fel :D

hoppas ni får en toppen kväll o morgon dag

pusspuss

















love you for ever

Kommentarer
Postat av: Marilyn Bjerenius

Du är en hårt arbetande tjej läser jag "Delina" men så är livet förstår du arbete,svett och tårar livet är tufft men det klarar du.... du är ju nyförlovad är inte det underbart vi kanske ses ikväll "kram"

2009-03-13 @ 15:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0