Today
Datum: 2009-07-12 Tid: 23:20:59

i dag så kom mamma o hemtade mig i bodafors.. sen så när vi kom hem så åt vi pastaröra... MUMMA... sen efter de så skulle vi hemta marilyn för vi skulle till mullsjö o hämta lukas... hehe.. o när vi va dr så åkte vi till pappas grav o så va vi på junqvistens o vip... sen kom v i inte mer än hem så ringde det. .. o så kom gimmy hit heheh.. sen skulle de iväg på något.. vet ej va en de spelar ingen róll.. sen skulle jag ringa en kompis o då kunde jag inte hitta min mobil o jag ringde mobilen men jag hörde den  inte.. så när mamma o gimmy kom tillbaka så SPRANG jag ner till bilen o då va den där som tur var.. så man inte tappat den.. sen satte jag på en jätte bra film som handlade om nätpedofiler.. o jag tycker de e ett intressant ämne....

hoppas ni8 haft en toppen helg o får en toppen vecka puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0