lögner och hemligheter
Datum: 2009-07-18 Tid: 00:44:23

i kväll har jag läst ut en kanon bok som jag kan rekomendera. den heter lögner och hemligheter av elizabeth chandler:

Megan har aldrig tvivlat på vem hon är.
i alla fall inte förrän hon åker och hälsar på sin kyliga mormor i huset hon aldrig sätt,
men ändå känner igen från sina drömmar.
allt är obehagligt och konstigt: mormors beteende, sakerna som försvinner och ryckterna om att huset är hemsökt.
men värst av allt är ändå megans egna drömar
-om ett liv hon aldrig levt, om en kärlek hon aldrig kännt och om ett mörkt arv som hotar hela henner existens.....

men nu när jag läst denna så ska jag gräva ner mig i nästa

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0