så va de med den kvällen
Datum: 2009-01-17 Tid: 00:23:01

skulle hem till björn o plocka upp lite av mina gamla saker som han hade hemma,,, men när jag kommer dit så hittar vi dem inte o allt är i en ända stor röra... men men sak samma sen så va han lite nere såg de ut som så jag erbjöd mig att lyssna och då visade de sig vara alkohålen som pratade o inte han :S störande som faaaan
så då skulle jag hem istället på en gång för jag ville inte va kvar med han och då så fastnade jag med hans föräldrar i nästan 3 timmar men faaan va trevligt det var :D men en sak e säker, björn litar jag inte på längre pga denna gången han förstörde sin andra chans med nu...

men jag blickar framot... och i mon ska man ju till emelie o göra sig lite fin och förnya sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0