orkar inte mer
Datum: 2009-01-07 Tid: 22:51:01

jag fattar inte hur mt jag ska stå ut med.. jag vill bara få slutpå allt.. jag vet inte va jag ska göra.. vill bara få allt som gör ont att försvina, jag vill inte bära omkring på de längre... jag vet inte äns vad jag ska skriva jag har så mkt kännslor som blandar ihop allt, jag är arg, glad lycklig ledsen frustrerad o allt man kan va, det känns som ja kvävs...

jag va den största klant som finns i dag... jag lyckades att snubbla inne i pannrummet i dag o slug i knytnäven så den e blå, och ögat fick en smäll med men de klarade sig. ibland önskar jag att de gick värre, men jag orkar inte mer... jag skiter i livet nu.. de får gå som de gör... de e bara att leva det.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0