det är inte lätt att vara yngst alla gånger
Datum: 2009-01-05 Tid: 17:39:46



ikväll fick jag en sådan jobbig kännsla som man bara behöver få ur sig,.. o jag som bara skulle gå o pissa så fick jag ett regn av kännslor som svärmade över mig, jag är så trött på att vara mig, jag önska att jag var mer i mina syskons ålder o ja, jag vet jag kommer bli i deras ålder men då e de äldre än mig, det kommer dom alltid att vara och jag är trött på de, jag skulle vilja va klar med allt i livet, så jag skulle kunna stadga mig, jag vill ha familj så som mina syskon har de, o alla mina syskon har varit ganska så unga när de har startat en familj, varför kan inte jag få va de ? jag är trött på att leva det livet jag gör. de känns som att jag bara duger när de inte finns någon annan, som att de har mig när alla andra inte kan eller vill, då som först är jag bra att ha,..

jag skulle vilja va den där populära tjejen som kunde festa hela tiden och va med kompisar var o varannan dag men jag kommer aldrig att ha de så, efter som jag haft mitt förflutna som gjort att jag e den lyga o tillbakadragna personen,,, men jag skulle göra vad som bara för att få känna en dag att jag är populär och att de kommer till mig bara för att jag är jag och inte för att de bara finns jag... visst jag har en del vänner men dom går att räka på en hand. och de som jag en gång i tiden hade så bra kontakt med har jag tappat kontakten med, eler så har jag lite kontat med dem men de är inte så ofta som man borde, jag sitter för de mäste ensam hemma med min mamma o ligger vid min jävla dator men till vilken nytta... jag gör ju inget... jag vill skaffa mig ett liv, ett som har betydelse för omvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0