hmm :'(
Datum: 2009-01-12 Tid: 23:04:48

jag hade lite tråkigt på min nya msn så jag skulle gå in på min gammla... o då såg jag att kent va in loggad på den min inte min nya :( han hade inte behövt blocka mig för jag kommer inte skriva o störahonom om han tror de... de e bara skönt att se att han är inne... så de va lite jobbigt att se.. :'( men jag hoppas att han vet att jag bryr mig om honom... han betyder ju allt för mig, ..

för hoppningsvis så kommer han snart att börja skriva med mig igen,,, saknar han så det gör ont.... usch ne nu orkar jag inte skriva mer.. jag bör nog sova trots att de är allt jag gjort i kväll o eftermiddag... men jag känner att jag inte mår så bra...

god natt gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0