AKUTEN
Datum: 2009-02-20 Tid: 14:47:08



i gårkväll skulle jag kolla hocky sen fick jag ont i hjärtat så jag fick åka in till akuten och ligga där hela natten så jag va inlagd där, men jäkla vilken god frukost man fick :D jag fick göra ett ekg för att kolla hjärtat och ett par infarkt prover, sen så fick jag göra om de proverna 6 timmar senare för de skulle vara säkra, sen satta de mig att göra en lungröntgen för att se att de inte var lugnerna de va fel på, vilket det inte va.. TUR DET! men de tycker att jag ska sluta att röka. sen så efter de så skulle jag göra ett nytt ekg och de va bra det med men dommen blev : inflamerad hjärtmuskel. vilket förklarade smärtan jag hade och det skulle gå över av sig själv men än så länge så har de inte blivit bättre... eller jo bättre än va de var igår men jag mår ju knappast bra :(

någon som vet hur de gick för HV??? jag missade ju nämligen det :(

hoppas ni hade en bättre natt än va jag hade, se så hoppas jag självklart att ni får en toppen helg med för jag vet inte hur mycket jag kommer att hinna skriva för vi ska reparera våran bil i morgon i mullsjö sen efter det så ska jag hem igen men man ska ttta o lite så  med hemma hos gimmy efter som vi inte har något vatten :S pumpen gick sönder för oss.. men så e de ibland..

och för er som har mitt nummer men inte känner till det så kan de va LITE svårt att få tag på mig efter som jag inte kommer ha så mycket täckning i mullsjö men ni kan alltid messa eller ringa så kan jag ta o kolla de så fort jag har täckning så kan jag höra av mig till er på ett eller annat vis..

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0