alla hjärtans dag
Datum: 2009-02-13 Tid: 18:49:42

jaha i mon är det den omtalade alla hjärtans dag.... jag har funderat på de varförska man ha en dag och vara så underbara man bara kan mot varandra varför inte vara snälla o goda mot varandra alla andra dagar istället ? varför ska det bara vara en dag som man kan bli överaskad på av den man älskar? har inte förstått de riktigt :S men men de som vill fira det får gärna göra de, men jag vill råda till en sak, alla som planerar att köpa någort dyrt till sin partner kan ju tänka på det i stället att tänk så glad han/hon kan bli om du kommer hem en onsdag med något som de vill ha, blommor eller något annat gulligt, utan att äns behöva det!

min dag i morgon kommer la inte vara de roligaste... jag ska nämligen sätta mig på ett tåg vid 10 tiden sen ska jag sitta på de där jävla tåget i tre timmar... men jag har börjat vänja mig nu! de e ju inte första gången man åker den rundan :P



hoppas ni får en bättre alla hjärtansdag än jag får :P

love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0