23 december.
Datum: 2009-12-23 Tid: 21:45:28

jaha snart e julen förbi med :P hehe i mon e de julafton... ett par som uppmärksammat de kanske?? heheh och jag funderar på va jag ska göra till nyår... hade ju planer men dom sket sig så nu ser de ut som jag firar nyår i falköping i år hehe... men de blir nog lika trevlig som de jag hade planerat innan.. fast man dricker la inte nu på nyår.... heheh nu blir de mer hemma mys i falköping istället för röjfest :P heheh ne kanske o ta i men de kommer nog bli mysigt :D

nå vad ska ni hitta på till nyår då??? ärligt jag undrar faktist de :D

hmm ja i mon kommer jag antagligen inte skriva här men ha en riktigt god jul nu alla så hörs vi när den e över :D

puss o kram från eran egna jul skribent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0