vår väder
Datum: 2009-04-01 Tid: 18:01:43


i dag så va jag ledig. vilket gjorde att jag tänkte sova ut men de gick till överdrift. mamma väckte mig 13.30 o jag va halv död iaf :S fattar inte att man kan va så trött men men så är de ibland. men iaf när jag gick upp så blev de at klä sig och åka iväg, så mamma o jag köpte hennes födelsedags presenter :D nice som faan att va klar med de så de blev en matta till hallen o en till vardagrummet o jag kom billigt undan :D så köpte jag färgen vi ska ha till student lakanet som ska göras på fredag :D

o så va jag inne på company i dag o kom hem med en jätte fin prickig klänning, en tubtopp och en vit långärmad tröja o de va en så farligt dyrt :D

sen när mamma o jag kom hem så satte jag mig med ett glas röd vin o mamma med en öl ute på altanen så fick hundarna vara med :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0