svårtattsovabjörnmorgonpiggfödelsedag
Datum: 2008-09-20 Tid: 09:56:43



Igår kom Björn hem hit, "ovanligt" heheh och då mötte jag upp honom i huskvarna och han hade köpt med sig lite öl för han skulle stanna här i natt :D så skulle vi åka hem till mig och gjorde så, och då kom jag hem och ställde mig och gjorde pannkakor.. sen så kom mamma o gimmy hem då skulle vi äta lite tårta :D sen så skulle jag o Björn gå in till mig o prata lite heheh.... och så ska jag som alltid ta kort på oss hehe :D men så är de när man e nykär jue hehe...

sen så sa mamma vid halvett att vi ska sova.. så jag o björn kurrade ner oss under täcket :D men de va lögn i helvete att somna heheh (A) hur kan de komma sig? *rodnar*  men runt fyra så somnade vi och sen så vaknar man ju redan halv nio igen =( de som va så mysigt att sova dääääär :D

sen när man kom upp så tog vi en cigg och sen gick jag in o satte på mig en ansiktsmask :D så jag e ju lagom söt i dag heheh men man vill ju va fin för lite senare i dag så ska jag mamma o björn åka till mullsjö o gratta gimmy han fyllde ju 30 igår =D grattis bror min, och så måste jag gratta emelie som lev vuxen i går.. hela 18 år nu gumman, men iaf så ska vi till gimmy o gratta han och då e tina o per där så tror jag eric e med,, så man ska va lite fräch :D





ha en super lördag  pussch pussch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0