love him
Datum: 2008-09-06 Tid: 16:15:55


I går kväll kom min älskling hit :D jag blir alltid lika glad när han kommer :D ifs så åkte han hem nu igen för han har en tävling i morgon men men jag fick iaf en natt med honom... så i dag stack vi iväg på morgonen och så skulle vi bada hade vi tänkt men de va ju så jävla mycke folk så de blev inte av,, istället åkte vi till a6 och tog en pizza meny vilket jag har kommit underfund med inte är lönt för min del längre.. jag orkar inte äta så mkt... sen så åkte vi till tina o per men de va öde :P alla va ute på något så vi fick åka hem till mig igen och klockan hade redan hunnit bli 14... så när vi kom hem satte vi på en film och låg och mös i min säng.... sen när den va slut så va han tvunen att åka hem =( jag hatar de.. jag blir alltid lika ledsen... jag önska att han o jag bodde lite närmare varandra...



hoppas ni har en underbar lördag kväll.. jag får se vad jag ska göra.. finns ju inte så mkt.. hälst hade jag ju sätt att kent kunde stannat tills i mon men han skulle åka o tävla i mon o då åker han hemmifrån 0530 så jag fattar att han vill hem så han får sova lite.. här hemma blir det ju inte så mycket sova för våran del heheh



love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0