halloween
Datum: 2008-10-29 Tid: 11:07:28

jaha då va de onsdag. äntligen så börjar jag kvickna till igen.. så i dag så ska jag ta de lugnt,,, vet inte vad jag ska hitta på om jag ska va ärlig, jag ska gå ochkolla vad pannan står på och tända eld i den om den står under 60grader och så ska man kanske hämta in lite ved med så man har det inne... :D
sen i eftermiddag så ska jag åka och handla lite... antagligen blir det malmö först så ska vi kolla på lite smink,,, sen så ska vi in till löddeköping och handla lite mat med för det kan man behöva ibland.. :D

i går så va jag hemma hela dagen och så höll jag på lite här hemma...pratade med en kompis i telefon med som jag inte pratat med på länge så vi ska ses någon dag nästa vecka, pratade även med emelie spm jag planerade in att vi ska ha en helg tillsammans som vi ska hitta på massa kul... fan va kul de ska bli :D sen på kvällen åkte vi till carina och fredrik och så blev vi bjudna på halloween fest på fredag.. de kan ju bli kul :D

nu så kallar pannan på mig :P ha de brapussch pussch <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0