älskar
Datum: 2008-10-12 Tid: 23:45:53

i helgen så har kent varit här, han sa till mig i fredags att han kommer upp :D fan va jag blev lycklig! önska jag kunde bo tillsammans med honom, han är mitt allt, han är underbar, de finns ingen kille somkan mätas med honom i mina ögon! jag älskar han mer än livet själv!!! saknar dig gubben min,,,,

så i fredags åkte vi till vätterstranden och gick ut med rambo.. sen så åkte vi hem och sov lite, dagen därpå åkte vi till upptech, sen åkte vill till ryfors konfektyrer i mullsjö. och så köpte jag med lite godis  till emelie med. så när vi kom till henne så fick kent prata av sig lite med per om bilar som jag inte fattade ett skit av!!!
sen va vi ensamma hela natten o mös med varandra.. tänk om vi kunde ha de så alla dagar..


pussch pussch lycka till denna veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0