trött på livet
Datum: 2008-12-19 Tid: 13:55:02

jag orkar inte mer nu.kent gör allt för o knäcka mig, o i dag lyckades han... han e så jävla låg han drar upp en sak som hände för längesedan o gjorde om de som de va mitt fel.. jag som äntligen lyckat förtränga de



fan jag pallar inte så mkt mer, skulle vilja göra slut på allt... känns som jag inte har något att leva för längre. jag har mer eller mindre inga vänner kvar. min kille psykar mig. det går dåligt för mig i skolan och jag trivs inte.. jag vill inte jobba inom vården. så måste utbilda mig till något annat o de vet jag inte om jag orkar. de slutart la med att jag e något sosfall med en massa ungar o en man som terrar mig.. så va fan har jag att kämpa för?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0