då va de torsdag igen
Datum: 2011-03-31 Tid: 10:25:28

ja vad ska vi börja med i dag. att ni är urusla på att komentera mina inlägg kanske?? man kan be om hjälp o massa men folk läser de inte :( eller om inte annat så skiter ni i att hjälpa mig.. tråkigt nog men iaf så kan vi ju prata om lite trevligare saker..

i går så for jag o henrik till jönköping så hade vi med oss sabina med. vi hade lite som skulle inhandlas. så först blev de ÖoB där godiset var prioriterast (A) heheh men kom självklart ut med lite annat så som ägg o nudlar :D sen så åkte vi till biltema där vi skulle ha torkarblad, slip papper, poleringsgrejer och ett katthalsband. sen bar de av till a6 för jag skulle handla åt mamma o anki. de mamma skulle ha hittade jag men inte de som anki skulle ha så jag fick strunta i de, undertiden jag va inte på Willy:s så va gubben inne på elgiganten o köpte en ny sensor till wii:et efter som våran va trasig. men nu så är den hel igen eller aa den e ju ny så de hade ju varit lustigt annars :P heheh sen bar de av till mamma där vi tog en fika och så va gimmy där. alltid lika trevligt att träffa honom. det är ju tyvärr inte så ofta som det har varit. sen så åkte vi till konsum i tenhult men dom hade inte häller de anki skulle ha som hon får gå ner till rostedts i dag o handla de :D sen bar de av hemmot o så lämnade vi av sabina och sen åkte vi hem till oss och åt lite kvällsmat o sen kollade vi klart på en film vi började kolla på kvällen innan sen så va de som någon slog en stekpanna i skallen på ig så sov jag :D underbart :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0