helgen :P
Datum: 2011-04-03 Tid: 16:06:43

ja nu är det söndag igen och denna helgen är avklarad :P heheh men jag ska ta och tala om va som hänt :D i går så va vi på pryl/klädmarknaden i kyrkan som är två gånger om året :D och jag fyndade som vanligt :D hittade en babysitter för 40:- och den första bilbarnstolen för 50:- vilket är kanon billigt, sen va vi på erikshjälpen med och där hittade vi en takfläkt med lampor i för 100:- o en boll till rambou för 5:- så vi gjorde oss av med 195:- i går på en hel del saker som borde varit dyrare eller aa om man köpt de nytt så hade det varit det iaf. sen så kom barnen hem och vi gjorde lite pannkakor :D uppskattas alltid om jag ska vara ärlig :D sen så va vi ute o rensade lite i trädgården o jag tog rabatterna :P och sen kom familjen brånn och då gick vi till lekparken o lät barnen busa av sig lite :D och när dom sedan åkt hem så blev de lite tacos innan de va dax för sängen :P och i dag har vi bara hemtat husvagnen o ätit lite stuvade mackaroner med stekt falukorv och sen så har jag tvättat barnvagnen med för den hade lite fuktskador :( men de behövs ju bara tvättas så blir de frächt igen :D wiie..



puss o kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas bara att ni köpte en bilbarnstol som är yngre än 4 år gammal. Dom håller inte mer än 4-5 år sen är dom inte godkända längre det är mycket viktigt. Den får inte vara krockad, tappad eller tilverkad innan 2007 för då är den inte godkänd

2011-04-04 @ 12:12:47
Postat av: delina

nej då den är bara använd till ett barn och den har slutat att använde den för kanske ett år sedan eller så :D sen så har den i topp skick aldrig varit med om någon olycka eller så..

2011-04-04 @ 15:00:16
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Carina

Nice. Är bara rädd om er. (Nu kom kycklingmamman i mig fram)

2011-04-05 @ 08:13:08
Postat av: delina

hahah de e lugnt man vill ju inte att de ska hända bebisen något

2011-04-08 @ 13:24:49
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0