söndag hela dagen :P
Datum: 2010-09-12 Tid: 18:15:13


(bild från när sannisen va här.. )

jaha som ni kanske ser har jag blivit kass på att uppdatera.. hmm måste komma igång med detta igen. man kanske skulle börja tala om viktiga saker.. sådant som berör alla.. hmm ja vi får la se vad e blir av det..

men vi kan ju ta lite va som hänt de senaste :P
jag har lyckas bränna mig på kokande olja över handen.. kollade upp de o kokpunkten för min olja e 250 grader så kan tala om att de inte va skönt o inget jag rekomenderar att testa.. men de värsta e över nu så man slipper medecinerna :P heheh


hmm sen i går så storstädade jag lägenheten igen :p helt otroligat att man behöver göra de en gång i veckan men de e la lika bra att sköta de :P så de blev att man först plockade undan all skit, sen så damsög jag o skurade. tog även överdelen av trappen med.. sen så diskade jag upp all disk jag hade vilket tog en timme, helt otroligt. sen blev de middag o lite mys kväll med ostbågar. o precis innan filmen hemma bäst började så hoppade jag in i en väl förtjänt dusch :D o sen kollade jag film o tog de lite lugnt.

sen i dag så har jag målat om mitt kök :D bilder kommer kanske lite senare får se va jag hinner med i dag :D

o nu blir de o sticka klart mammas halsduk hon ska få av mig :D sen får man se va mer de blir..


(Jag o Bamse :P )

(o ja jag  vet jag har svårt o va seriös på kort :P )


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0