Dikt
Datum: 2010-09-05 Tid: 03:30:03

Ibland vill man bara glömma vem man är,
man vill glömma vem man var.
Bara gå in i mörkret,
och sedan fortsätta med framtiden!

Livet ska inte vara lätt,
men att allt ska vara så svårt kan jag inte förstå.
Varför finns inte ljuset längre?!
varför får jag inte känna mig bra?!

Livet skulle kunna vara lättare,
det skulle kunna funka.
Men det är så mycket som gör det svårt,
allt du har runt dig.

Jag vill ha förmågan att känna mig lycklig,
men ända gången det sker är när jag tänker på dig.
Jag önska du visste,
jag önska du älskade mig tillbaka.

Snart är allt svart igen,
och jag orkar inte kämpa mer.
Jag behöver dig för att komma upp igen,
hoppas du ser det.


Hjälper du mig upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0