Nervös som fan
Datum: 2010-10-25 Tid: 20:11:35

usch fy o bläää.... jag e nervös som fan inför onsdag... fattar inte att man blir sövd då... men nu försöker jag inrikta mig på grejer som e kul.. som i mon ska jag o mamma till city gross.. sen så på onsdag e de operation, sen på torsdag så kommer älsk till mig o på fredag ska jag förlja med älsk till optikern. sen lördag vet jag inte vad som sker inte söndag häller.. men sen på tisdag så ska jag på återbisök sen ska jag hem igen :D  så nu får ni önska mig lycka till.. puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sover gott?det är många gånger människor inte vaknat upp igen efter de fott narkos

2010-10-25 @ 22:38:32
Postat av: delina

den va ju snäll.. denna anonyma tror inte jag tycker de e jobbigt som de e ?

2010-10-25 @ 23:07:37
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: delina

hehe jag misstänker kent med men de e en annan som antagligen e arg med :P men de vet jag inte vem de e :P

2010-11-03 @ 16:27:21
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0