klantigheten slår till igen
Datum: 2010-10-14 Tid: 13:47:57

ja som rubriken talar om så fattar nog alla vad som hänt :P jag har klantat mig igen :P hahahha
i tisdags så var vi på skyttet som vi alltid är :D sen när vi skulle hem skuille vi stanna tillo lämna av en data och när detta görs så drar de ut på tiden så jag o anki går ut för ett bloss.. o självklart så är det en taggbuske utanför som sticker mig över låren o rumpan.. så jag ska finta denna o fintar den så bra att jag trampar snätt över trottoarskanten som va ganska hög så va händer inte om att jag ramlar omkull o lägger mig raklång på asvalten o skrapar upp mitt knä :( men nu ska man inte hänga läpp över de.. jag lyckades ju iaf med planen att finta traggbusken.. bara de att jag fick ett lite värre slut än planerat :P hehehe


Här är mitt fina knä 2 dagar efter.. nu börjar de ju bli riktigt fint :D

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0