fullbokat i dag och ett viktigt beslut..
Datum: 2010-10-12 Tid: 07:38:10

jaha då ska vi se.. i dag kommer jag ha fullt upp.. gick upp 6 för jag skulle hinna rulla cigg o så har jag cyklat o snart blir de frukost samtidigt som jag kollar på the twilight saga eclipse. älskar dom filmerna.. och jag har typ halva boken kvar på den sista :D sen efter frukost ska jag gå ner utanför här o vänta på anki o anders så ska vi till arbetsförmedlingen, så ska jag se om jag kanske kan få en dyslexi utredning och se om jag kanske kan få hjälp o kanske börja plugga igen.. är så trött på att gå hemma hela dagarna.. o jag tror de skulle göra mig gått o hitta på något :D så skolan är det som ser ljusast ut just nu.. se om man kanske ska plugga i nässjö eller i jkpg.. men jag får se.. vet inte om jag kanske kan få en lägenhet i jkpg om jag hittar så jag kan gå i skola där.. men man kan ju alltid hoppas på de bästa :D men jag vet inte vad jag ska plugga till.. kanske kock.. eller konditor. hmm jag vet inte.. fritidsfröken eller något.. jag vet inte alls men jag ska prata med dom på arbetsförmedlingen o se om dom kan ge mig lite tips på utbildningar som inte tar ett par år utan ett till tvgå år sen så man kanske kan jobba med de istället för att jobba som usk.. man kan ju hoppas :D sen när af är klart så ska jag hem o äta pastagratäng :D mumma :D sen så ska jag med anki o anders till skyttet :D alltid lika roligt,, o i dag hade jag tänkt börja stå så man kan få ta lite märken :D





puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0