AAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ
Datum: 2010-10-03 Tid: 22:15:55



fy fan i dag e de riktigt synd om mig :( jag tror allvarligt de e någon som just nu sitter med en sådan där woddo docka u sticker knivar i sliter sönder den i magen för fy fan vilken mens VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRK jag har :(så den som gör detta ber jag att sluta omgående, för jag dör känns de som :( tror inte de kan va värra o föda barn som de känns nu.. o så mår man illa på de med :( men en sak e bra med mens.. man får äta vad man vill utan ha dåligt samvete :D så i dag har de varit lite godis o så god mat o lite kvällsmat med.... o cola för hela slanden.. de kan jag behöva.. o känner någon att den har lite choklad den inte behöver så tar jag gärna imot lite gåver :D




sen så har jag ju lite dåligt med ljus i mitt vardagsrum så nu har jag fått upp min julstjärna :P hahah va ska man göra, har ju ingen annan lampa att hänga upp så då får julstjärnan duga så länge'



puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0