SKÅNE ;D
Datum: 2010-06-18 Tid: 15:35:51

tänkte de va dax för en liten uppdatering.. nu när jag varit hos mamma så länge har de inte blivitr så mkt med det men nu så kommer de en liten text innan jag åker :D jag ska nämligen till skåne i dag eller i mon :D man ska ju fira midsommar där :D så snart ska jag göra lite middag. tänkte ta ris biarnésås p hamburgare i dag.. jag orkar inte med så mkt mer :P sen ska man packa o så med :D har varit på medborgar kontoret i dag med lite papper o så har jag tagit en skön duch :D så nu e de middagen som kallar på mig att den ska sättas igång sen så måste jag diska upp lite o städa iårdning lite innan jag åker..

Puss o kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0