Torsdag o regn :)
Datum: 2010-07-22 Tid: 11:55:30



som som rubriken talar om är det torsdag p de regnar på mig här hemma :P heheh men nu så ska vi prata om riligare saker :D jag har lärt mig en del danska nu :D jag förstår mer o mer. men jag kan inte prata de riktigt om jag inte får lite hjälp av musik eller så :p men jag kan läsa det nästan flytande nu. de kan va gramatiken som gör mig förvirrad. så jag är ganska stolt över mig :D men nu har jar itne sätt dansken på ett par dagar :( lite tråkigt men hans nät har strulat! kanske ska tala om att han heter Ken.. så man slipper kalla han för dansken :P men han kanske ska komma upp timm mig o hälsa på innan han börjar att jobb :D så jag måste hem o städa upp i min lgh :P jag har ju inte varit hemma på JÄTTE länge så jag har kommit hem o växlat kläder bara :P hehe så de måste städas upp där hemma riktigt. men ifs så e de kläder på golvet o så e de lite papper som ligger huller om buller på bordet hemma :P så de e la inte jätte stökigt. men tillräkligt för att jag ska behöva städa upp! hmm sen ska jag kanske träffa en kompis i dag. inte säkert ännu men kanske :D så fall ska vi hem till mig o kolla på film o så :D treeevligt. så ska jag passa på att vattna blommorna o ta in min post :D men jag får åka hem till mamma i dag igen för ska ju jobba i mon efter middag o hela helgen :( men detta är min sista helg jag jobbar nu :D så nu har jag tre fria helger framför mig :D wiiie :D o under dom helgerna så kanske ken kommer upp :D o så ska jag se om jag kan åka ner till kent o hämta mina saker med. se om de blir vecka 31, ja ja de löser sig la alltid :D

nehe nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig lite så man lucktar gott :D



puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

vad duktig du har blivit att uppdatera :P jag tror det beror på att du har en fin blogg nu (A) känner mig lite stolt Älskar dig <3

2010-07-22 @ 17:54:36
URL: http://sannestenander.blogg.se/
Postat av: delina

nja vet inte de :P vissa dagar e jag bättre på de :P men ja jag har blivit bättre i de kanske beror lite på hur bloggen ser ut nu :P heheh

ja du ska va stolt :D

älskar dig med <<3

2010-07-22 @ 21:05:53
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Sanne

Det är roligare att skriva blogg när designen är snygg... Så var det för mig innan jag fick min :P

2010-07-22 @ 21:50:01
URL: http://sannestenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0