1 februari
Datum: 2010-02-01 Tid: 13:07:50

jaha i dag va de planerat att jag skulle va med emelie men de blev visst inte så... så nu vet jag inte va jag ska hitta på i dag... några förslag???? de e så jäkla surt att sitta o inte ha något att göra.. skulle va kul o bara umgås med någon.. eller rättare sagt.. jag va inställd på att va med någon o då blir de helt fel om jkag inte e de... visst jag har ju lite tider o så i dag efter som jag ska på min intervju i mon.. men jag har ju hela dagen på mig fram till ikväll.. eller om man kan se om mamma o jag kan åka ner till ekhagen så jag kan få handla lite :D o så behöver jag fylla på mobilen med :D ne nu ska jag ta o hämta in lite ved sen får jag se vad som sker.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Hur är läget hos dig då. kan ni vara lika insnöade som vi HIHI

2010-02-01 @ 20:11:34
Postat av: Tessie

Hej, hoppas verkligen att du får jobbet i morgon. Var är det någonstans? Ibland verkar du lite ensam, det tycker jag är synd för du verkar vara en snäll och go tjej!

2010-02-01 @ 21:29:40
Postat av: Delina

carina: jo visst e vi de.. men skåne har inte lika mycket som jag har här hemma :P heheh men ni kan va lugna.. man e ju van när man bor här uppe jue :P



Tessie: jo de hoppas jag med :D de e på kålgården i jkpg :D hmm ensam vad menar du med det?

2010-02-01 @ 22:33:05
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Delina

hej Tessie jag bara undrar vem du är.. jag trodde de va en gammal klasskompis till mig men när jag frågade så var det inte det... så funderar nu lite på vem du kan vara... MVH Delina

2010-02-01 @ 22:39:51
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad är det för intervju :D?

2010-02-01 @ 22:55:18
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Delina

Cecille: det är en arbetsintervju :D

2010-02-01 @ 23:32:46
URL: http://delina89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0