snart så.....
Datum: 2010-08-16 Tid: 02:13:46

ja nu e de inte långt kvar till den 27 :D de e ju jättesnart :D... hmm ja va ska man tala om.. jag e i bodafors igen :D guttans :D sen så lyckades jag glömma min damsugare hemma hos mamma :P heheh..
hmm vet att jag e dålig på att uppdatera men jag vet inte va jag ska skriva om mer.

men nu e de bara en dag kvar att jobba men jag har hittat ett par ställen att söka jobb på :D hmm vet ni något bra ställe o söka på så komentera gärna in det så ska man se om man kan få jobb snart igen :D...

hmm sen så har jag städat lite i dag men tyvärr så gick lite saker sönder pga att min dörr rasade... så de åkte i golvet o sa klirr :(

sen va jag hos anki o anders en runda på eftermiddagen/kvällen så jag åt middag där :D trevligt.. sen efter de så åkte jag, anders o elina ut med båten så jag höll i elina.. jävla va hon tyckte de va kul.. ett leende som täckte hela ansiktet :D så underbart va de att se.. men de känndes knepigt för min del att ha flytväst på mig :P de e ju inget jag e van vid :P hehhe

sen när jag kom hem så bytte jag sängkläder :D så tänkte ni skulle få se mitt nya ombyte till sängen ;)

visst blev de fint ?!

sen så tog jag kort på nuzzan o rambou :D

söta eller hur :D

nepp nu e klockan mkt o i mon ska jag tvätta..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0