Smärta :(
Datum: 2010-08-10 Tid: 15:12:32

jag har inte kommit på något att skriva i dag :P hehe så tänkte ta en dikt jag skrev 22/5-2006

läser samma text om och om igen,
en tår faller ner för min kind.

Jag vet att jag har sårat dig,
men jag kan inte leva utan dig,

ibland tror jag att du tycker om mig för den jag är,
men det är lika sant som att tomtar och troll finns.

allt jag vill är att du vill ha mig,
och inte göra mig till den du vill jag ska vara.

men är det de du måste för att älska mig,
så gör det du måste.

mitt hjärta kommer alltid att tillhöra dig


jag skriver mycket dickter om smärta på olika vis. det är antagligen just dom kännslorna jag vill bli av med ;) tyvärr så blir man nog aldrig av med smärtan men den dämpas vissa dagar.. sen e jag en djävul på att dölja dem ;P

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0