underbart
Datum: 2009-10-04 Tid: 15:59:31

jaha nu va de söndag.. jag har haft en kanon helg. jag åkte till tony i fredags eftermiddag, då åkte vi o handlade och de gick bra.. sen kom vi hem till honom så vi kollade lite på tv bara. sen så på lördagen så fick jag träffa hans mor o far... jätte trevliga människor, så åkte vi hem till honom o han började fixa sin fars bil o jag började att damsuga o skura.. plus att jag lagade sängen med. sen satte jag igång med maten o diskade lite så kom han in när de nästan va klart. sen blev de en runda till att åka till hans mor o far o lämna tillbaka bilen o lämna en matlåda. sen när vi kom hem så sydde jag på två märken på hans jacka o så blev de att vi kollade lite på film på kvällen o så åt vi tacos :D mumma.. sen gick vi o la oss.. o så blev de bara att gå upp i morse o käka lite frukost och dricka kaffe sen åkte vi hem till mig, o drack lite mer kaffe hahah..-

ja mer har de inte hänt i helgen
hoppas ni hade de lika bra som jag hade denna helgen


Puss o Kram
Delina

Kommentarer
Postat av: Ja du

Har du bytat ut Kenta

2009-10-04 @ 21:13:45
Postat av: Delina

hmm bytat va e de för svenska.. o kan man byta ut någon?

2009-10-04 @ 22:10:56
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Delina

tycker de dessutom e fegt att inte skriva vem som skrivit komentaren med ett namn..

2009-10-04 @ 22:16:07
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du med kadde

2009-10-04 @ 23:30:57
Postat av: Carina

Halloj du. Låter som om du haft en trevlig helg. Har det blåst lika mycket hos er som här nere i Lund. Man känner sig lite blåst haha

2009-10-05 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0