Godmorgon
Datum: 2009-10-09 Tid: 06:12:38

i dag så e de fredag för er som missat det. heheh nja inte många som gjort det va :P jag åkte till tony i går med mamma o fastnade här :P hehe så jag kommer hem på söndag. med andra ord får ni inte tag på mig förän då :P jag har nyligen vinkat av tony o fixat en liten ränsning på hans dator. så nu ska man se om den pallar med lite mer. sen i eftermiddag så ska jag o tony till eksjö. jag ska handla lite o så.. ja sen vet jag inte va mer vi ska göra denna helgen. blir att pula lite här hemma :P ska kanske dra av med damsugan igen. o så ska jag slå sönder ett databord i dag med... sen så kommer tonys pappa på förmiddagen o ska hålla på med veden så de blir nog att man hjälper till lite där med :D ne nu ska jag sätta fart..

trevlig helg alla

puss och kram Delina

Kommentarer
Postat av: Frida

vem är tomy?

2009-10-09 @ 15:43:24
URL: http://friiidha.blogg.se/
Postat av: Frida

vem är tony?

2009-10-09 @ 15:43:57
URL: http://friiidha.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså du har fått kuk nu med din hora

2009-10-09 @ 17:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0