7oktober
Datum: 2009-10-07 Tid: 12:28:38

jaha i dag så börjar man må lite bättre.. igår mådde jag skit. men nu har man fått sova lite så man e på bättringsvägen igen :D

i går så gjorde jag igårdning ett fotoalbumb eller började på ett som ska va om mitt liv. utväklingen det har haft och så. men nu har jag kommit till nästan dagens läge så ska fixa lite mer gammla kort på mig. o de som hänt. sen så måste jag börja ta kort på min framtid ;) eller de jag lever i nu iaf.

senare i dag ska jag kanske till Tony med, jag o mamma ska dit o ta en fika :D man kan ju alltid hoppas att de går bra :D beror lite på mamma för hon har ont i ryggen i dag.. så ska se när hon vilat klart om de blir i dag eller när vi ska ta det..

ne kanske skriver lite mer i kväll.. får se de.. men jag talar om ifall jag drar till Tony eller inte :P heheh

Puss och Kram
Delina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0