20/10-09
Datum: 2009-10-20 Tid: 23:44:57

i dad så har jag varit o köpt en ny fåtölj :D skit fin o den e så skön... efter som min förra datastol hade brakat samman va jag tvungen o ha en ny.. så köpte den för 50 kronor. sen så köpte jag 9 glas till tony med gamla bliar på :D och 4 kaffe muggar till mig :D och så köpte mamma gardiner o en ny kappa till mitt rum ochså blev de två plattformer man har ampelblommor på.. så vi tänkte oss örenpåsnören och murgröna :D kan bli snyggt.. så de e inte så mkt kvar tills de e iårdning här hemma.. bara en bokhylla till mig med sen e vi klara med mitt rum med.. :D

och så har jag börjat göra kompisarband :P hahah okej lite barnsligt men de e just de att man småpysslar med något.. o de e skönt att komma iväg lite med något så.. visst man sitter i fåtöljen hemma, men lite musik eller en film på de så e de rogivande :D så har gjort ett svart/rött arband till mig i dag.. blev fint faktist..

o i mon funderar jag på att städa upp här hemma lite.. plocka iårdning i lådor o så.. så man ser att de e ett rum igen :P hahah så ska man damsuga o skura.. hmm man skulle kanske göra lite ikväll innan mamma ska sova så jag inte stör henne,, jaja natti på er alla

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0